Inspectoratul General pentru Imigrări vine în sprijinul angajatorilor interesați de primirea la muncă a străinilor, cu următoarele informații:
Începând de astăzi, 20 septembrie a.c., în scopul simplificării procedurilor și reducerii sarcinilor administrative care revin în sarcina angajatorilor, vor fi eliminate din aplicația Portal IGI, următoarele documente ce trebuie atașate în modulul aviz de angajare lucrător permanent (persoana juridică, persoană fizică, schimbare angajator):
- adeverință cu privire la forța de muncă disponibilă pentru locul de muncă vacant;
- dovada publicării prin mijloace de informare în masă din România a unui anunț pentru ocuparea locului de muncă vacant;
- copia procesului-verbal întocmit de angajator din care să rezulte efectuarea selecției realizată pentru ocuparea locului de muncă vacant;
- certificatul de atestare fiscală emis de administrația finanțelor publice în a cărei rază teritorială își are domiciliul angajatorul.
Facem precizarea că, documentele mai sus menționate, vor fi prezentate, în termenul legal de valabilitate, la ghișeu în momentul depunerii cererii.